Vážení zákazníci,
seznamte se prosím s pokyny pro nahlášení přístroje a jeho dodání na servisní pracoviště za účelem opravy,nebo pravidelné prohlídky.


1. Dovolujeme si Vás informovat, že každý šicí stroj, overlock a zejména vyšívací stroj,  který dodáte přímo na servisní pracoviště nebo předáte na prodejní místo, anebo předáte kurýrovi do Centrálního servisu v Krakově (systémem "od dveří ke dveřím") za účelem provedení služby záruční či pozáruční opravy nebo pravidelné prohlídky, musí mít kompletní původní obal výrobce (krabici a především vnitřní polystyrénové a kartonové vložky).
2. Přístroj by měl být dodán pouze s nožním spouštěčem bez doplňkového příslušenství (cívky, patky, pinzety, odstřihávače nití a jiné speciální doplňky, apod.), poněvadž servis nenese odpovědnost za ztrátu doplňkového příslušenství nebo jeho poškození.
3. Vnější obal označte vhodným způsobem jako zboží vyžadující zvláštní opatrnost během přepravy, tj označením "NEHÁZET, KŘEHKÉ - FRAGILE" (o nálepku s tímto textem požádejte kurýra, který vyzvedává přístroj). V případě odeslání přístroje bez tohoto označení servis (příjemce) nenese odpovědnost za jeho poškození při dopravě.
4. Pokud nepoužijete kompletní původní obal výrobce a zejména vnitřní polystyrénové vložky, příjemce zásilky nebo servis nenese odpovědnost za přístroj poškozený během přepravy.
K přístroji předanému příjemci - servisu za účelem provedení služby uvedené v bodě 1 přiložte originál záručního listu (čitelně vyplněný a podepsaný zákazníkem,s číslem a typem stroje, datem prodeje, orazítkovaný prodejním místem, kde jste výrobek zakoupili) spolu s kopií nákupního dokladu.
Pokud uvedené doklady nebudou přiloženy, stroj nebude přijat na servisní pracoviště nebo budou všechny služby provedeny za úplatu po získání souhlasu odesílatele a pokud odesílatel neudělí souhlas s opravou za úplatu, bude stroj odeslán na adresu odesílatele.
Příjemce nebo servis, který přijme takovou zásilku (poškozená, chybějící doklady, chybějící vnitřní části obalu, poškozený vnější obal) je povinen do 48 hodin informovat majitele přístroje o technickém stavu přístroje, jeho vzhledu a o tom, zda dodaný přístroj bude přijat do opravy či nikoliv.
Velice Vás prosíme o čitelné vyplnění formuláře a jeho zaslání on-line nebo poštou (v tom případě připojte na formuláři čitelný podpis pod text hlášení).

Klikněte na odkaz pravým tlačítkem myši "Uložit jako" - soubor.pdf. a vyplňte formulář pro nahlášení přístroje k záruční opravě, pak uložit a poslat na mail

servishudec@seznam.cz






Formulář pro nahlášení přístroje k opravě

Po vyplnění formuláře zaslat na email servishudec@seznam.cz

© 2016 Pavel Hudec. Horymírova 2975/4, 700 30 Ostrava
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky